elfkrkc benim kızım da 11,5 aylık yaklasık 4 aydır aynı kiloda. 8.800 üstünü göremedik. Asırı iştahlı bir bebek değil birde bende asırı zayıfmısım biraz yapı meselesi oldugunu düşünüyorum. Doktorlar bir problem görmediği sürece cok dert etmemeye calısıyorım. Günde belki 10 cesit hazırlıyorum ama bir kaşık alıp tükürüyor. Elimizde olan bir sey değil yani canınızı sıkmayın