twinshomedesing Yorumunuzu okudum, “Daha ne diye barışırsınız anlamam” kısmına asla katılmıyorum. Bunu yargılamak hele de bu tonla söylemek kimseye düşmez. Çok ezberden konuşuyorsunuz. Ve moral bozmaktan başka da bir işe yaramıyor bu sözler. O kadın da biliyor gayet neyin ne olduğunu. Siz de söyleyince değişik olmuyor. Allah başa vermesin, böyle bir zorluk yaşayanın halini, psikolojisini hiçbirimiz bilemeyiz. Herkesin hayatı farklı, sizin için yapması kolay olan bir şey bir başkasına zor gelebilir. Lütfen bu denli yargılayıcı olmayın. Emin olun o kadın da bunları buraya yazarak kimseden bir medet ummuyor. İçini döküyor sadece.