İlk 20 gün doğum kilomuza ulaşamadığımız için bende sizin gibi mama vermeye başladım şırınga ile verdim 1,5 ay boyunca, sonra ml çoğalınca şırınga ile eziyet oluyor diye biberona geçtim bi meme bi mama şeklinde ilerledim mamayı 120 ml veriyordum. Bebeğim bi anda kilo aldı şişti resmen, 2. Ay kontrolümüzde kilo alımı fazla dediler mamayı azalt dediler şuan 2,5 aylığız sürekli emziriyorum ve günde 2 kez mama veriyorum 60 ml. Emzirdikce sütünüz artıyor. Yani demem o ki bence 1 hafta sadece emzirin, gidin sağlık ocağına bi kilo alımına bakın eğer kilo almıyorsa öyle mama verin onuda az verin çünkü fazla şişiriyor mama