Kızlar 6 aylık kontrolünde kilosu 7.600 çıktı 200ü kıyafet yani 7.400 falan oluyor. Zayıf geliyor gözüme hele 8 9 10 kg olanları duyuyorum bilmiyorum ki az mı besleniyor. Gündüz pek mama içmiyor bitirmiyor ek gidaya başladık şimdilik yiyor gibi ama tam bitirerek değil tabi. Kilo alması için öneriniz var mi? Bir de çok hareketli bir bebek yani yüz üstü yatarken sanki yüzüyor gibi eli ayağı hiç durmaz evin içinde de hiç durmaz sürüne sürüne odayı turlar acaba o yüzden mi zayıf