KuzeyEge_Moms Kızlar doktor bugün oğluma el ayak ve ağız teşhisi koydu karışım bi ilaç verdi damla şeklinde veriyorum başına gelen varmı bizi neler bekliyor kaç günde geçer, boğaz ağrısı kaç günde hafifler
Sermincev KuzeyEge_Moms 3.günden sonra belirtiler hafiflemeye başlıyor ama dikkat edin bana da geçmişti oğlumdan, hatırlamak bile istemiyorum çok can yakıyor, bebişleri düşünemiyorum.. herhangi bi tedavisi yok kremi vs. Verdiği vitamindir muhtemelen doktorun
Glchnkzy Çok geçmiş olsun öncelikle ilk 3 gün biraz zor oluyor oğlumda oldu ağız içi yaraları olacaktır muhtemelen onun için karadut özü verebilirsiniz Bol sıvı tüketmeye teşvik edin birde inatçı ateş olacaktır ilk üç gün şimdiden geçmiş olsun 🙏
ipekk05 Sermincev canım ateş yaptımı sende benimde üç gün önce boğazım ağrıdı kırgınlık titreme vs oldu ama ateşim olmadı ertesi gün ellerimde kollarımda biraz bacaklarımda boydan boya ve ayaklarımda kırmızı sivilce tarzı şeyler çıktı ve kaşınıyo sizinkide kaşınıyomuydu topuklarıma vs asla basamıyorum yanıyo acıyo ayak altlarım ellerimin içide hep sivilce bez sıkamıyorum acıyo cildiye ve acil böcek ısırmış seni oda alerji yapmış dedi ama en son gönderimde resmimi paylaştım görenler el ayak hastalığı yaşıyosun diyo ne yapıcamı şaşırdım
Sermincev ipekk05 el ayak ağız olmuşsun canım dediğin bütün belirtiler bende de vardı. Doktorlara bebeğinin bu hastalıktan olduğunu söylemezsen bilmiyorlar çünkü yetişkinlerde çok az rastlanıyor. Sabret 2-3 güne geçecek ilacı yok malesef:( geçmiş olsun çok