Hasmeftun Kizlar 15 aylik oglum var düzenli olarak el ayak tirnak kesimi yapıyorum ama ayak bas parmagina dokunamiyorum hem şişmiş hemde dokununca cok agiriyor ve cok ağlıyor yaşına göre böyle biseyin olmasi nor.al mi ne yapmam lazim
sb- Hasmeftun benim oğlumda sık oluyor kızarması önemli demişti doktorumuz götürün mutlaka ilerlemeden❤️
Hasmeftun sb- Hemen yarın götüreyim neden oluyor tırnak batması düzenli ve temiz bakıyorum çocuğuma tırnak kesimine özellikle dikkat ediyorum ama baş parmaginin yapısı değişik ve tırnağı aşırı sert bazen kesiyoruz bile
sb- Hasmeftun yeni yürümeye başladıkları dönemde çok sık olur dedi doktor bize darbe alıyor sürtüyor vuruyor diye 2 yaş sonrası geçer dedi