Tugbatuba ya ahhaha bu benim oğlan😂 sonra en az iki saat uyumaz dimi😄🤦🏻♀️ yani bilmiyorum ben uyku teröründen süphelenmiştim aynı saatlerde ağlayarak uyanıyor benimki de , o uyanmadan uyandırıp rutini bozarsak düzeleceğini okudum he ben henüz yapmadım çünkü bir gece iyi bir gece kötü geçiyor biraz daha bekleyip devam ederse uyandırmayı düşünüyorum