Ummuhan321 Kızlar bugün 2. Ay aşısı olduk suan bebeğimin ateşi 37.0 saat 7 de ateş için surup verdim şimdi tekrar vereyim mi? Ve gece kaç saate bir alarm kurup ateşine bakayım lütfen bilgilendirir misiniz
MelisasMom Ummuhan321 38 üstüne çıkarsa şurup verin bence şuan ateşi yok 37 normal, ben saatte bir bakmıştım alından ölçen ile onu hiç uyandırmadan
Livabz Ummuhan321 verin guzelce uyusun gece sklikla bakin atesi 38 olursa goturun derim calpolmu veriyorsunuz 4 saate 1 verilir calpol
Umutun_annesi1 Ummuhan321 37nin üstüne çikarsa verseniz daha iyi olur ayrıca calpol bebeklerde 6 saatte bir veriliyor bu konuda doktorum özellikle uyarmıştı beni
Ummuhan321 MelisasMom Atesi hep 36 oluyordu yavaş yavaş 37 ye çıktı ve kolları falan elleyince yanıyor gibi o yüzden korktum
Ummuhan321 Livabz Evet doktor calpol vermişti saat 7 gibi verdim tam da hatırlamıyorum tam saatini, kaç saate bir kontrol etmem gerekir ateşini?
MelisasMom Ummuhan321 ateşi çıktığı zaman elleri ayakları soğuk olur sık sık kontrol edin ateş ölçer ile bence
Livabz Ummuhan321 bizde de ateş vardi hemşiremiz 4 saate bir yarim kaşık ver demisti düşmezse die calpol 2 defa verildimmi dusuyor zaten