ADGA-41 Kızlar bebeğim altıncı ay hastalığı olmuş vücudu hep yara tecrübeli olanlar ne yaptınız acaba
Tubasahra ADGA-41 Ağız yaraları için karadut şurubu kullanmıştık biz öyle biraz rahatlamışlardı.Doktor krem bir de antibiyotik verdi.Baya kötü geçti benimkiler ağız yarasından yemek bile yiyemediler.Çok geçmiş olsun.
Gamzosgamzos ADGA-41 benim kızımın 3.gunden sonra geçmeye başlamıştı tabi her bebisin aynı surecte geçmeye bilir geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin yavruna🌸
Gamzosgamzos Melek3452 benim kızım kış günü olmuştu yani ne parka ne kalabalık ortama gitmiştik nasıl bulaştı anlamadım ilk 3 gün başka belirti vermeden yüksek ateşi olmuştu sonra vücudunda döküntüler olmuştu
ADGA-41 @Melek3452 temastan bulaşıyor tükürük yoluyla yani kimseye öptürmeyinn benimki Mevlüt’te kaptı şimdi ateş yok ama vücudunda kızamık gibi sivilceler çoğaldı ateş bir gun yek oldu oda calpol düşürdü