Aysedemir__ Merhaba kızlar doğum yapalı 48 gün oldu hala kanamam var ama şuan leke gibi yine de. Biraz geliyor bu durumu yaşayan var mı ?
Ebus2045 Aysedemir__ üstünden çok zaman geçmiş ama tam ne zaman kesildi kanamaniz bende aynı durumdayimda
Ebus2045 Aysedemir__ ay çok uzunmuş ya benim bitmişti şimdi sadece sildikce oluyor ilk dogumumda olmamisti