Kiloproblemiolananne Sezaryen sonrası aşırı ödem oluyor bazılarında, ben eve geldiğimde kilomun azalmasını bırakın doğuma girdiğim kilodan 1 kg fazlaydı. Zamanla ödem gitti, kilo kendiliğinden gitti, 3 ay olmak üzere 12 kg verdim, daha 6 kg var verilecek. Diyet yapmadım ama süt olsun diye hamur işi, şekerli şeyler de yemedim. Bol su içtim ve emzirdim, olağan bir kilo verme süreci yaşadım ne hızlı ne yavaş. Yeni doğum yaptıysanız lohusalık psikolojisine bir de diyet stresi eklemeyin bence. Bol su, bol emzirme ve sağdan soldan süt artırsın diye önerilen hamur işi-tatlı içecek ve yiyecekleri yemeyerek halledersiniz