Benim bebeğim de bugün tam 2 aylık oldu. Geceleri emerken uyuyor yatağına bırakıyorum. Gündüzleri bazen evde omzumda gezerken şarkı söyleyerek, bazen konuşarak, bazen sadece gezerek, bazen emzirme pozisyonunda emziğiyle evde gezinerek yine bazen şarkı söyleyerek uyutuyoruz babasıyla birlikte, bazen de kucakta göğsümüzde uyuyo, ikimiz de farklı farklı uyuttuğumuz için tek yük bende olmuyor örneğin ben yorulunca eşim uyutabiliyor tabi sadece akşamları ve haftasonu ama gazı olunca baya zorlanıyoruz