Emine_krr havalarında etkisi olabiliyor tabii ki, dediğiniz gibi kardeş etkeni de olabilir
Emine_krr Evde düzene oturttuğunuz zaman muhtemelen düzelecektir
Emine_krr Bizimde aynı şekilde, az önce babası dışarı çıktı neden beni de götürmedi diye ağladı, sarılıp ağlamasını bitirmesini bekledim sonra güzelce anlattım şimdi sakince oynuyor. 2 yaş sendromu gereği krizler geliyor arada, biraz gün içinde yaşadığı şeyler de uykusunu bölebiliyor. Ani sesler, korktuğu endişe duyduğu bir şey vs gibi.