Kld İstanbulda yaşayan anneler, 22 günlük bebeğimi nasıl giydireceğimi bilemedim. Bizden bir fazlası derler ama, cok terliyor. Gündüz / gece uykularında nasıl giydiriyorsunuz?
Bebekcercinli23 Kld zıbınla yatırıyorum evin derecesi kaç klima falan çalışıyo mu klima yoksa zıbınla yatır asla giydirme isilik olur pişik olur aman dikkat
17072023baloglum Kld 3 vun oncesine kadar ful zibinlaydiama.aksamlari serinledi artik. Gunduz zibin veya kisa tulum aksamda tulum veya uzun kol takim ince şekilde
Tgcmrt35 Kld Fethiye de yaşıyorum gündüz sadece zıbın akşam 11 de ayaklı PJAK’a giydirip Müslüm bez örtüyorum
Kld 17072023baloglum 17072023baloglum tulum veya takımın icine zıbın giyidiriyor musunuz? Yani cıtcıtlı body?
Bebekcercinli23 Kld yeter canım klima yoksa zıbın bile çok ben klima açtığım halde zıbınla yatırıyorum salonda klima açık biz yatak odasında yatıyoruz klimalı odada değiliz serinlik geliyo sadece
17072023baloglum Kld uzun giydirdigimde icine askili zibin giydiriyorum gunduz kisakollu zibin giydiriyorum
Rabia_91 11 günlük bebeğim. İzmir deyim, evde klima var gece gündüz açık. Sadece tek askılı zıbın giydiriyorum. Soğuk değil sıcak hasta eder derler o yüzden giydirmiyorum bebeği.