papatya_1125 1Annevekizi bebekliginde genellikle ıslak mendili sulandirip sildim.iki kere de yıkıyordum.simdi islak mendil.altina yaparsa yıkıyorum 21 aylik
lilanasi 1Annevekizi ben kapağı silikonlu saklama kabı aldım ıslak mendil sığacak kadar. Komple bı paketi yıkayıp içine koyuyorum o şekilde kullanıyorum çok şükür hiç pişik olmadı kızım. Her marka ıslak mendil kullanıyorum ama pişik önleyici Krem de kullanıyorum
Pupis 1Annevekizi bence yazin yikanmalı yada bebek pamuklari var onlarla silinmeli yoksa mahvoluyolar hava cok sıcak
1Annevekizi papatya_1125 islak mendil hafif kizartiyor sanki ya sanirim iyi bir ıslak mendil yok. Yani bebekler için uygun denilen bile artık öyle değil
papatya_1125 1Annevekizi ben yine de güvenemeyip kimyasallarından arındırıyordum yıkıyordum mendili.kac aylık bilmiyorum ama bir kaba temiz içerikli sabunla şu koyup silseniz ya da yikasaniz daha iyi.gecen yaz 8 aylık falanken aşırı sıcaklarda yıkadım genellikle.zaten isilik oluyordu.günde 2 kez banyo yaptığı oluyordu.
lilanasi 1Annevekizi kurumuyor ki nemli kalıyor güzelde temizliyor çok ıslak olursa bez bölgesi nemli kalır bu da bebekler için sağlıklı degil
Marianne 1Annevekizi ıslak mendilin içindeki sıvı su değil kimyasal. En klasik yöntem kare şeklinde olan bebek temizleme pamuğu ve su. Hiç ıslak mendil kullanmadım, karşıyım, eve de almam. Hiç pişik olmadı.
Cedricc 1Annevekizi oğlum 33 aylık ilk 3 ay saf su ile siliyordum. 3 aydan itibaren halen daha kaka yapsa dahi poposunu şampuan ve suyla yıkarım kalıntı kalmasın diye . Islak mendil veya sade suyla poposunu silmek içimi rahatlatmıyor
Fatihsnm 1Annevekizi çiş varsa bebek temizleme pamuğu su kaka varsa da yıkarım.. ıslak mendilin hissine kendi elimde bile tahammül edemiyorum