BernaDurmaz Arkadaşlar sezaryen sonrası dikiş bölgemde şişlik var 1 ay oldu doğum yapalı ancak şişlik belirgin düzeyde yardımcı olabilir misiniz?
Sevalmerdoglu BernaDurmaz dikişin olduğu yerde mi yoksa dikişin hemen üstünde mi. Dikişin üsütünde bi şişlik bendede var o normal diye biliyorum
aygulusoy BernaDurmaz Bence en kısa zamanda bir uzmana görün kişiden kişiye değişebilir tabiki iyileşme süreci ama kaşıntı yanma acı falan da varsa hiç bekletme belki iltihaplanmıştır ya da zorlamışsındır. En iyisi göster için daha rahat eder
Cansu425 BernaDurmaz benim yok canim ip gibi kayboldu nerdeyse sag kosesi iltehap kapmisti hafif kabarik daha kirmiziydi halada kırmızı orası diger yerleri hic kabarık degil doktora git bence
Aymira Sevalmerdoglualerji uzmanları sadece mukuslu kakayı anlamlı bulmuyorlar ek gıdayla geçecek bir şey diyorlar başka hiç bir belirti yoksa bence de alerji değil huysuzluk uyumama ağlama nöbetleri de belirtiler arasında olabiliyor
Aymira Sevalmerdoglualerji uzmanları sadece mukuslu kakayı anlamlı bulmuyorlar ek gıdayla geçecek bir şey diyorlar başka hiç bir belirti yoksa bence de alerji değil huysuzluk uyumama ağlama nöbetleri de belirtiler arasında olabiliyor
Bebekbilgen Beniöde sağ taraf şişti ve kızarıktı Dr su toplamış sesi akıttı suyu bir kaç delik attı iğneyle uyuşuk orası acımadı ama sonradan şişlik inmemişti
BernaDurmaz Teşekkür ederim arkadaşlar zorlamadan kaynaklı bir şişlikmiş. Çok şükür iltihap değil yorumlarınız için teşekkür ediyorum 🙏🏻
zely35 Benimde sağ tarafım daha şiş sola göre. Nedenini anlamadım. Ameliyattan sonra da sağ tarafım daha çok acıyordu. Bebek oraya yaslanmıştır dediler hep. Temmuzda kontrolüm var bakalım doktor ne dicek