Gzmssss https://hizliresim.com/3xioav6 Krem kullanıyoruz ama alerji mi böcek ısırığı mı bilemedim doktor da böcek ısırması olabilir dedi krem kullanıyoruz ama başına gelen var mı 🥺
Nil37 Aynısı benim ikizlerimin kollarında var karınca ısırmasından şüpheleniyorum bende zaditen damla kullanıyoruz canım böcek ısırması yada yediği şeyden alerji olabilir dedi doktor
Gzmssss Bana da aynısını söyledi endişelendim ya iki doktorda aynı şeyi söyledi ama korktum jel kulllanıyoruz bizde 😕 size de çok geçmiş olsun bu arada 🌸