Merhaba arkadaşlar eşimin bir arkadaşı endokrin doktoruna gitmiş kan tahlili vs yapılmış şekeri çıkmış biraz onun için şeker düzenleyici hapı vermişler kilosuda baya vardı zayıflamaya yardımcı olarakta tokluk hormonu iğnesi vermiş 3 ay gibi bir sürede 20 kilo vermiş aranızda kullanan varmı bu iğneden bende düşünüyorumda biraz araştırmak istedim