Merhaba, doğum yapalı 12 hafta oldu, normal doğum yaptım. 40ım çıktıktan sonra adetim henüz gelmedi. Emziren bir anneyim ama ara ara (3-4 günde bir) hafif kanama/akıntı oluyor. Bu durum özellikle cinsel ilişkiden sonra oluyor ve bazen kasık ağrısı hissediyorum. Sizce normal mi?