Kızlar yaklaşık 1.5 aydır sağ kasık sancısı çekiyorum günde 20-30 dakika süren şiddetli bir ağrı. Son zamanlarda bu ağrının hem süresi uzadı hemde artık belime ve bacağıma vuruyor. Kadın doğuma gittim sorun yok idrar ve kan testleri temiz. Beyin ve sinir hastalıklarına gittim mr çekildi yine temiz geldi. Fıtık vs. yok. Ürolojiye gittim o da bizlik bir sorun yok diyor ama ben Allah’ın her günü acıdan kıvranıyorum bu süreçte beni 7-8 doktor gördü hiçbiri tanı koyamıyor. Apandist tarzı bir şeyde değil. Aklıma sadece şu geliyor ben 4-5 ay önce spiral taktırdım bu spiral bende çok ağrı yaptı sonradan ise sadece adet döneminde ağrı yaptı. Acaba spiral vücuduma uyum sağlamıyor da böyle ağrıya neden oluyor olabilir mi? Ya da hiç böyle bir rahatsızlık yaşadınız mı? Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın. Bu arada kasığım her sancıdığında hafif kahverengi leke de geliyor.