Kızlar ya benim bir dişi bir erkek kuşum var erkek olan benim 3 yıllık akıllı eğittipim bir kuş ama dişi olan aldığımda da vahşiydi neyse bunlar yavru çıkarmaya başladı filan birinci seferde çıkanlar çok sevimli oldular filan 3 tane doğurmuştu ikinci sefer doğurdu 7 yumurta hepsi çıktı çok mutluydum derken anne daha yuvada yavrular varken tekrar yumurtlamaya başladı ve yuvada kalan henüz beslenmeye muhtaç yavruları dövüp yuvadan attı baba besledi kafesin dibine inen kuşları baba beslediği için kafeslerini de ayıramadım çünkü anne kuşu da o besliyor dişi gördükçe sürekli yavruları dövdü neyse onlar da büyüdü sahiplendirdim derken yine doğurdu 8 tane onların da hepsini çıkardı ve yine hepsini dövüyor çünkü yine yumurtlamaya başlamış ayırmak istiyorum ama daha yuvada yavru kuş varken yumurtluyor ayırsam hem kendi hem yumurtada ki kuşlar ölecek bu kuşu nasıl doğurmamaya ikna edebilirim ben 😂😂