annesininaslani tek çözümü ıslak mendil kullanmıycan.markası ne olursa olsun yok saf suymus yok izotonikliymiş hiçbirine inanma.oğlum 3 aylık doğduğu günden 2 aylıj olana kadar poposu hep kızarıktı kullanmadık krem yöntem kalmadı.ıslak mendillere tonla para döktüm evde stoğum vardı. Islak mendilleri poşetinden çıkartıp musluğun altında hepsini yıkıyorum daha sonra kaynamış soğumus suda hepsini tekrar yıkayıp suyunu sıkıyorum.temiz bi leğenin içine mendilleri alıp üstüne iki yemek kaşığı Hindistan cevizi yağı bir yemek kaşığıda papatya yağı döküp hepsini karıştırıyorum ki yağlar mendillere bulaşsın.daha sonra hepsini tektek katlayıp üst üste koyuyorum.eşim evdeki herhangi bir kutudan ıslak mendili kutusu yaptı onun içine mendilleri koyuyorum.bir aydır bu yöntemi uyguluyorum geçmeyen kızarıklık geçti poposu misler gibi papatya kokuyor.evdeki stoğu bu şekilde bitiriyorum ben. Gören herkes nasıl yaptığımı soruyo.biraz uğraştırıcı ama ıslak mendilin bıraktığı tahrişten,sürdüğüm kremlerin etkisinden iyidir diye düşünüyorum