Crnkzy Annelerrr oğlum 3 aylık mama önerirmisiniz çok gazlı ve kakasını zor yapıyo hip keçi süt nasıl sizce
Ayfa1608 Crnkzy öyle bi sorunun varsa Bebelac gold. Benim bebeğimde öyleydi. Kulak çöpü sokmadan kakasını yapmıyordu. Hipp combiotic sma mahvetti Bebelac goldla düzeldi sonra aptamile geçtim
Crnkzy zumra-19 onu da denedin ilk başta içer içmez kaka yaptı sonra birden yapamadı kakası koyulaştı anlamadın neden
Elflnaaa zumra-19 merhaba Bir şey soracağım biz doğduğunda ve sma comfort verdik şimdi 4 aylık hipp kullanıyoruz içtikten sonra gazı çıkıyor sonra uykusunda devam eden bir gazı oluyor uykusundan uyanıyor bu mamadan mıdır acaba
Duru6128 Golden goat kullandım bende. Keçi sütü anne sütüne en yakın mama olduğu söyleniyor hipp sma denedim ama golden goat geldi en iyisi
zumra-19 Elflnaaa ben pek sanmıyorum çünkü hipp zaten combiotic biz 4 ay gaz damlası kullandık hızlı kilo alımı bağırsaklarının gelişmesi bence normal gaz olması bebeğim 2500 gram doğdu 2200e düştü hipp kilo aldırımı falan gayet iyiydi bizim için
Mrw35 Biz hepsini denedik ve bnm kızım da ileri kolik dedi doktor en son evolvia ac ile rahat ettik denemediyseniz bir de onu deneyin isterseniz ☺️