10 gunluk bebeğim 2 gündür burnu çok tıkalı düzgün uyuyamıyor yorgun öksürüyor rahatsız olduğu için. Serumla yıkadık anne sütü damlattık yakasına burun açıcı damla damlattık, hala tıkalı ama biraz daha iyi. Korkuyorum açıkçası öksürüyor acaba hasta mı. O kadar para verdik doktor bakmadı bile düzgün. Sürekli yıkayın bisey yok diyo