Deletedmom_102 D vitaminin aşırı düşük tehlike boyutunda b12mde sınırda çıktı doktor kapsül şeklinde haftada 2 kez olacak şekilde kullanmami istemiş ilaç yiyecek falan onerisi olan varsa yazarsa sevinirim.Yaz gününde dusuklugunu anlamıyorum hadi kışın neyse de