Kızlarrrrrr saat 3 ten beri bebeğim uyuyo uyandı saat 3 te 5 de 7 de karnını doyurdum zorla emerken uyuyakalıyo dün gece de böyleydi çok üzüldüm bir gün önce mama takviyesine başladık tahliller filan yapıldı bi sıkıntı yoktu neden bu şekilde oldu başına gelen var mı çok üzülüyorum