T-Tuna 50 günlük bebeğim var. Burnu özellikle geceleri çok tıkanıyor. Önce burun pompası almıştım ama pek işe yaramadı. Şimdi de wee nin aspiratörünü aldım. Kullanan var mı? Memnun kalan veya kalmayan?
Naze5121 T-Tuna bildiğim kadarıyla aspiretoru pek önermiyorlar. Ama yinede yazdım post yukarda kalsın
_07cinarhsn T-Tuna suyla uc kısmını kaynar suya koyabiliriz ama diğer yeri turuncu yeri koyamayiz sadece suyla calkaliyorum da hiç öyle çok pis olmadı zaten