Kızlar çok şükür güle ağlaya 2. Yılıd evindeki çok değil biliyorum allah nasip ederse yolumuz uzun daha ne günler görücez ama eşime bu sene ne alsam diye kararsız kaldım geçen oduncu gömleği almıştım kışlık ve özel cüzdan yaptırmıştım bu sene ne yapsam