Merhaba bugün kaç saattir nabzım yüksek 107 lerde tansiyonum 11/7 normal mi ?
H_nurozkan tansiyon normal
H_nurozkan Nabız 90/120 arası normal kabul edilir. Tansiyonunuz da normal
H_nurozkan tansiyon normal.nabziniz azıcık yükselmiş ama normalde kaç olurdu?