Arkadaşlar bebeğim 34+5 de 1970 gram prematüre olarak dünyaya geldi. 8 gün küvezde kaldıktan sonra evimize geldik. Doktorumuz aşılarını olabilmesi için 2 kilonun üstüne çıkması lazım dedi ve bize hipp veya aptamil prematüre maması takviyesi önerdi. Hipp bulamadık aptamil aldık kullandım fakat bebeğimi çok gaz yaptı kabız oldu kakasını yapamadı. Şimdi 22 günlük olduk prematürelikten çıktık ama ben geceleri mama gündüz anne sütü olarak devam etmek istiyorum. Şu an aklımda Hipp kullanmak var ama kullananlardan yorum istiyorum bana yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler