Busraa12 Selam. Bu ay 5 aylık olduk ve bir aydır sadece 100 gram almış. Emzirmeye devam etmeye çalışıyorum sıcaktan çok az emiyor mamayı biberonu da almıyor. Kaşık maması da denedim yemiyor. İştah açıcı bir şey önerebilir misiniz, bu durumu yaşayan var mı ?