toyanne 3 gün sonra 1 yaşına giriyor anni, ba ba ba , gel, abba , de de de diyor bize kızınca kendi kendine söyleniyor dediği anlaşılmıyor tabiki . Gol nerde diyince topunu alıyor , mama saati diyince yemek yiyeceğini anlıyor sandalyesine oturtmamiza izin veriyor onun dışında mama sandalyesini sevmiyor oturmuyor, bıcı bıcı zamanı diyince duş alacağını anlıyor banyo kapısına dogru gidiyor yaklaşık 1 aydır yürüyor.bay bay yapıyor , alkış yapar , ismine seslenince bakar , Gün içinde araba sürme ,kitap okuma ,şarkı söyleyip oynama ,denge kulesi almıştım onu üst üste diziyorum o bozar kutu üzerindeki resimleri inceler ,hayvan görselleri var ismini soyleyerek seslerini çıkarıyorum onu çok seviyor gülüyor ,babasi kucağına alıyor bende onları kovalıyorum çok hoşuna gidiyor kahkaha atıyor o şekilde oynatıyoruz.birkac gündür işaret parmağıni kullanmaya başladı sanki bişey gösterir gibi uzatıyor ama amacı bişey göstermek değil büyük ihtimalle yeni kesfetti inceliyor.Akşam üzeri parka gideriz eve gelince duş ve uyku