Mylittlepearl grbt nasıl bir kızarıklık böyle yara gibi bazen artıp bazen azalıyorsa alerji olabilir. Ya da sıcaktan isilik olmuştur yavrucuk. Ben bu kızarıklıktan çok çektim en son artık yara gibi olmuştu gittiğim salak doktorların hiç biri de demedi ki alerji olabilir. Meğerse kızımın çoklu besin alerjisi varmış anne sütünden geçiyormuş.🙄
Yasse1208 grbt Merhaba geçti mi acaba sizin, benim kızımın da 2 gündür sol yanağında kızarıklık var. Diş kızarıklık yapabilir diyorlar 4,5 aylık bebeğim ondan mı bilemedim