rumeysa22 yaklaşık 8 aylık olduğunda yumurta sarısını denettim 3 gün kuraliyla doktor onerisiydi çünkü sarısını asla yemiyor çok şükür alerjik bişey olmadı o günden beridir veriyorum şuna 1 yaşında 10 buçuk aylıktı domatesi bekledik organik olsun diye şuan veriyorum çok sevmiyor ama yemeklerin içinde yiyor bir sorun olmadı denediginiz sürece sıkınti yok demişti doktorum önemli olan 3 gün kuralı yasaklı besinleri hala açmadım ama bende onlardan çekiniyorum nedense