Merhaba anneler bebeğim 13 aylık geçen misafir çocuğunun hastalanması sonrasın bebeğimde hastalandı acile götürdüm serum takıldı sabaha doğru ateşi yükseldi ilaçlar verildi salgın varmış pazar gecesinden beri ishal kusma ve atesi vardı çok şükür ateşi dün akşamdan bu yana düştü probiyotikle ishali bir tık düzeldi sayılır ama biraz önce hareketleri yavaşladı uyuyor gibi ama oynamakta istiyor acaba günlerdir vücudu yoruldu ondan mı halsiz kaldı korkuyorum lütfen tecrübelerinizi yazabilirmisiniz 🙏şimdiden teşekkür ederim