girl_mother Şu haftada başladı şu tarihte bitecek atak hesaplamasinda doğrumu bu gerçekten yaşayanlar cvb bekliyorum sizlerden
beyzzsenturkk_ girl_mother bizde genelde önce baslıyor ve önce bitiyo hep erken yasıyoruz aynı haftalarda olsak da değişkenlik olabilir kimisinin bir ay sürer kimisinin 1 hafta
cahillesohbetikestim girl_mother normalde 40 hafta üzerinden hesaplanır ama ben doğum tarihine göre hesaplıyorum doğru çıkıyor genelde
Deletedmom_62 girl_mother bence doğru ama ben takip etmiyorum. Ama bebeğimin huzursuzluğundan anlıyorum dün mesela 1 yaşına girdi bugün asidi huzursuz kesin atak dönemine denk geldik