cananatlas Ben sabah 2 akşam 2 kullanıyorum ama suyla birlikte. Dil altı yazıyor siz nasıl kullanıyorsunuz
benimbebegim cananatlas Ben ilk dört ay kullandım. ilk bir ay sabah öğle akşam 2 tane sonrası sabah öğle akşam birer tane olarak normal su ile yuttum. Besleme olarak gerçekten faydasını gördüm diyebilirim
cananatlas benimbebegim teşekkür ederim ☺️ süt yapıyor aynı zamanda o yüzden aldım aslında. Umarım bende faydasını görürüm. Sizin de dediğiniz gibi deneyim bi de.
benimbebegim cananatlas Evet bende o yüzden kullandım özellikle emzirdikten sonra kullanmaya çalışıyordum ilk zamanlar sık emdiği için göğsüm hemen doluyordu, ben çok yemek yiyen biri değilimdir ama bebeğin kilo alımı da gayet iyiydi