3 yaşindaki kızıma 2 ay önce tuvalet eğitimi veröeye başladım güzel başladı çiş kaka vs
Ama son 2 haftadır ısrarla kakasını altına yapıyo ve bunu yaptıktan sonra söylüyo her yolu denedim kitaplar stickerlar ama yok tükenmenin eşiğindeyim durumu yaşayan anneler varsa acil destek🤦♀️🌸