Bebeğim 2 ayına daha yeni girdi bacağında şişme vardı fark eder etmez hastaneye koştuk ama hiç bir şekilde ne olduğu anlaşılmadı ve o şişlik büyüdü kemikte kitle olduğu anlaşıldı tam tanı konulması için biyopsi istendi yarın ameliyata girecek Duanıza çok ihtiyacım var daha minicik nasıl dayanır o acıya bilmiyorum :(