Roza28 benim kızım da seçici yiyenlerden, kreşte de aynı. Kuru ekmek, makarna, ayran, çubuk kraker yiyor, öyle de dönüyor. Yemek konusunda iyi gelecek mi bilmiyorum, ama gelişim açısından iyi. 4 yaşını bekleyin derim, madem 4 yaştan itibaren zorunlu. Geçen sene İngiltere’ye kızım 2 yaşında olduğu için taşımadım, kreş ücreti 2000 pound civarındaydı. Maaşım 6000. Yetmezdi yani.