Kizlar oglum dunden beri ateşleniyordu bugun doktpra goturdum dis dedi ve ilac verdi ateş düşürücü Dolven diye bir şurup verdi icmiyo ama ateşide var yani bende aglıyordu yatirarak verdim ya cocugum bogulcakti genzine kacti sirtina vurdum agladi katıldı allahim öldüm oan ben simdi kendine geldi napsam bilmiyorum artik o agladı ben agladım simdi acaba cigerine birşey kaçmışmıdır diye düşünüyorum ya piskolojim çöktü artik yemekte yemiyo simdi birde bu bu durumu yaşıyan oldumu😭