Aselsmommy valla ben sıcaklığını ayarla , üstünü ört vs. Uğraşamam beceremem diye yoğurt makinası aldım. Ama siz zaten yapıyormuşsunuz. O yüzden yaptığınız yoğurttan bebeğinize de verebilirsiniz, en fazla 2-3 gün diyor doktorlar gerçi . Doktoruma göre açık süt alıp yapmak en iyisi ama o kadar vaktim yok pişirmek için bir de çiğ sütü çok pişerse de az pişerse de zarar , ayarlayamam diye , Ben cam şişe pastörize süt alıyorum. Evde yoğurdum varsa onu maya olarak kullanıyorum. Yoksa toz maya veya activia kullanıyorum. O şekilde . Makinanın ufak kavanozları var. Genelde 4 tane yapıyorum , 4 gün yiyor.