ayse01_alparslan Benim oğluşum 11 aylık bugün dört defa dolu dolu kaka yaptı sürekli takip ediyorum yediği yemekten sonra kaka yapiyo sizinkiler de öyle mi normal bişi mi bu yoksa benim oğlum kiloda. Almiyo bu bir aydir
Dodikinanniskosu ayse01_alparslan canım dis çıkarıyor olabilir belki dis sürecinde olabiliyor bağışıklığını destekleyici besinler ver mesela kefir ver içine muz koy blender yapıp. Tabiki takip et içine sinmezse bir doktora götürebilirsin sıvı kaka seklindeyse çünkü salgın var ama dis süreci de olabilir
ayse01_alparslan Dodikinanniskosu yok diş cikariyo zaten iki hafta önce çıkardı bitane daha sürekli muz veriyom hergun bitane yyer