Kızlar dünden beri sinirden elim ayağım titriyor. Dün akşam komşuma gitmiştim annesi evdeydi ve 50 yaşında bir kadın. Normal oturuyorduk çayın yanına bisküvi koymuşlardı bebeği kucağımdan alıp sevmek istedi ben de normal diye verdim fakat bir anda çayın yanına konulan bisküviden bir parça kopardı ve tozunu bebeğin ağzına soktu. Aşırı sinirlendim ve abla üç aylık bebeğim nasıl bu şekilde bisküvi verebilirsin bana sormadan dedim ben daha onu hiçbir şey vermiyorum mama dışında dedim doktor ne derse onu uyguluyorum dedim sen karışma ben dört çocuk büyüttüm dedi ve tekrar ağzına bisküvi tozu verdi kafayı yiyecektim hemen bebeğimi alıp eve geldim. Sizce bisküvi verilir mi yoksa bu kadının cahilliği mi