Kızlar 38+3 haftalık gebeyim ve ikinci gebeliğim ilki normal doğum ve kendi sancımla 39+2 de oldu doktora kontrole gittim 2 cm açıklığın var dedi suni sancı verip seni bugün yarın doğurtturalım dedi ben istemedim kendi sancımı beklemek istedim biraz daha eve geldikten sonra nişanım geldi ara ara da belime karnıma sancı oluyor ama adet sancısı gibi haftaya yine çağırdı gel dedi ben de doğurmak istiyorum bir an önce merak ediyorum bebeğimi sıcakla çekilmiyor hiç bişey ama beklemedeyim benim gibi olan var mı şuan doğum sancısı yok olsa önceden tecrübem var direk hastaneye giderim