Kızım 13 aylık yabancıya ve sevmediği kişilere gitmiyor komşular diyo hiç çıkarmiyosun evde senden babasından başka kimseyo gormuyo. Ama çıkarıyorum gündüz çok sıcak oluyor akşamları bazen komşularla oturuyoruz hafta sonları illaki geziyoruz ama bu onunla ilgili olduğunu düşünmüyorum yani kızımın yapısı bu bende küçükken öyleymişljm sevmediğini de sevmiyo babaannesini sevmedi mesela 2 hafta kaldık yanında bir türlü sevemedi yani bana sürekli bi baskı oluyo ben ne yapabilirim böyle bebeği olup aşabilen oldu mu anneler?