Merhaba annelerim oğlum bugün tam 2 aylık oldu daha fazla sünneti ertelemek istemiyoruz işe de başlayacağım bir an önce yapalım diyorum ama kafam çok karışık. Sizin yaptırıp memnun kaldığınız doktor ve yöntemi hakkında bilgi verir misiniz? Anestezi ile mi yaparlar 2 aylık bebeği? Bazıları uyusturmadan yapıyormuş doğru mu ? Uyusturmadan yapmak için geç mi kaldık Anestezi alsın istemiyorum. Şimdiden teşekkürler