Aysegul06 Bebeğime anne sütü veriyorum ama doymuyor aptamil mama verdim çok gaz yaptı gibi sancılı gaz çıkarıyor iki gündür de kakasını yapmıyor gazlı sancılı olduğu için uykuya da dalamıyor kucak istiyor ne yapcağımı bilemedim bana bu mamayı önerdiler kullanlar varsa yardımcı olur musunuz memnun musunuz?
Ftmgktg Aysegul06 ben kullandım bi kutu ama kakasını yeşil yaptı ben ek gıdadan zannettim ama bebelac aldm normale döndü.biz başta evolvia kullandık belki ondan öyle oldu kullananlar çok memnun çünkü similac tan
E_kirim Aysegul06 ben de de aynı sorunlar vardı similac 1 e geçtik birde biberon değiştirdim bu gaz sorunu için olan biberonlardan aldım şükür şuan çok daha iyiyiz
sibelyilmaz89 Aysegul06 hayır bu mamayı sakın verme ayrıca 2 gün az bir süre. ben anne sütü verirken gazdan çok çektik. olaiblir tabii.ama gaz için en iyi mama aptamil conformil mamasıdır. similac daha kötü bozuyor yeşil kaka yaptırıyor. kesinlkle aptamil conformil al zamanlada düzelir zaten.
seraykartopp Biz humana kullandık kaka ve gaz sorunumuz oldu. Similac 1 çok iyi geldi ben memnunum tabi her bebeğe farklı etki gösterir denemeden bilemezsin
Guldas Smilac kabız yapıyor, birde yurtdışında toplatıldı smilac, içerisinde ağır metaller bulunmuş. Gaz ve kabızlığa aptamil conformil ve bebelac gold nutrikonfor mama iyi geliyor. Bu mamalar özel gaz ve kabızlık maması.
Fatmanrkuzey Aysegul06 bende aptamil kullanıyordum kuzum kabız ve gaz yaptı ama şimdi smilaca geçtik çok şükür rahatız 2 güne yapıyor kakasını 17 günlüğüz
kiliclar [bilinmeyen] aptamil conformil vardı gaza filan iyi gelen ondan verseydiniz keşke aptamil çok iyi bir mamadır