2 aylık kakasini yapmakta hep zorlanıyor bazen 4gun oluyor yapmadığı bugün 3kere yaptı sonuncu sarı biraz yapiskansi gibi böyle olan oldumu doktora gitmeliyim bazen çok ağlıyor gazi oluyor kıvranıyor acaba allerjik durum olabilirmi veya enfeksiyon kaptı burnu tıkalı hem mama hem anne sutu aliyor