Kızlar bir yaşındayız birlikte oyun oynarken su balonuyla anında dişiyle patlattı hemen aldım tabiki yanındaydım zaten ama ağzında minicik balon parçası gördüm serçe tırnağın içi kadar. Almaya çalıştım elimle ama korktu ve yuttu. Eşim doktor arkadasına sordu. Yuttuysa nefes almada sorun yoksa çıkarır kaka ile demiş. Ama içim hiç rahat değil. Yarını beklicem kaka için. Başına gelen var mı? Çıkarır inşallah. Bebeğim o kadar keyifli ki şuan yatağı tekmeliyor gülerek. Su ekmek vs yedirdim boğazına yapısmadigindan eminim. Sanırım tecrubelerinize ihtiyacım var. Kreş öğretmeniyim 25 çocuğa aynı anda bakmisimdir.ama insan kendi çocuğundan fazlasıyla evhamli oluyor. 🥲